Časté dotazy

Nezávazně objednat

Je možná změna tarifu?

Pokud chcete využívat rychlejší služby, můžete nám zaslat požadavek, a my ihned provedeme navýšení rychlosti služby. Je možné zažádat i o navýšení služby na otestování. Maximální doba testování je jeden měsíc. V případě že bude nová rychlost vyhovovat, je podepsán dodatek ke smlouvě. Navýšení rychlosti je vždy zdarma.

Pokud chcete snížit rychlost internetu, je to vždy v závislosti na podmínkách, ze jakých byla podepsána smlouva. Pokud již nejste smluvně vázán, je snížení rovněž zdarma. Pokud jste smluvně vázán, lze to řešit individuálně.

Platby, termíny plateb a varianty placení.

Termín plateb: Platby za internetové připojení se platí každý měsíc, a to v termínu od 1. do 10. dne v měsíci. Toto je platba za předcházející měsíc, připojení se platí zpětně. Prosíme o dodržení tohoto termínu.

 

Trvalý příkaz: Ideálním řešením plateb je trvalý příkaz z účtu k 1. dni v měsíci.
Desátý den v měsíci musí být připsaná částka na náš účet, je proto dobré při zadávání trvalého příkazu počítat se zpožděním bankovních transakcí, a dávat nejzazší termín 8. den v měsíci.

 

Fakturace:  Fakturace probíhá vždy v posledním dni v měsíci, faktury jsou v tento termín zaslány e-mailem, popřípadě za příplatek v listinné podobě.

 

Roční platba: Je možné platit připojení na jeden rok dopředu. Zde je výhoda 10% slevy z celkové roční částky za internetové připojení. Zákazník dostává každý rok, v ten samý měsíc, fakturu s roční částkou, s rovněž desetidenní splatností.
Je rovněž možné platit připojení na dva roky dopředu. Sleva na poplatek je v tomto případě 20%.

Nenašli jste vhodnou odpověď na vaši otázku? Zeptejte se nás.

Mám problém s rychlostí internetu, či rychlostí celého počítače

V takovém případě jako první krok doporučuje zjistit v jakém stavu se nachází Váš počítač. Rychlost počítače má zásadní vliv na rychlost internetového připojení. Pokud zjistíte, že Váš počítač pracuje bez problémů, ale běžné internetové stránky se načítají pomalu, je problém v připojení jako takovém.

V opačném případě musíte hledat problém v počítači. Nejčastějšími důvody bývají nedostačují operační paměť, špatně nainstalovaný prohlížeč, zavirovaný či zastaralý počítač. S těmito problémy Vám rádi pomohou naši technici, stačí se na nás obrátit.

Jaké jsou nejčastější závady na internetové přípojce?

Vytuhlé příjímací zařízení: Vlivem přepětí nebo podpětí může dojít k vytuhnutí zařízení. V takovém případě je řešením vypnutí zařízení z elektriky a jeho opětovné zapnutí. V žádném případě nesmíte používat tlačítko „reset“. Tím by došlo k vymazání veškerého nastavení zařízení a zařízení přestane fungovat.

 

Uvedení zařízení do továrního nastavení: Tato situace může nastat, pokud došlo ke zmáčknutí tlačítka „reset“, či při ojedinělé závadě, jakou je například samovolná ztráta nastavení vlivem kolísání napětí. Zařízení vypadá funkčně, ale internetové připojení nefunguje. Například u wifi routeru se to projeví tak, že Váš notebook nenajde Vaši domácí wifi síť, ale pouze cizí nebo neznámou síť.

 

Porucha napájecího adaptéru: Je-li adaptér zapojen do funkční elektrické zásuvky a zařízení nefunguje, je velice pravděpodobné, že vlivem přepětí došlo k poruše napájecího aparátu. V takovém případě použijte naši servisní linku a domluvte s našimi techniky opravu. Rovněž Vám nabízíme možnost nám vadný adaptér doručit a my Vám ho vyměníme za nový.
Ojediněle dochází i k případům kdy není vadný pouze adaptér. Nejjednodušší způsob jak můžete vadný adaptér rozpoznat je když se ho dotknete a je studený.

 

Vadný port na routeru: Pod vlivem přepětí, například při bouřce, se může stát, že se porouchá port na Vašem routeru. Jednoduše to rozpoznáte tak, že Vám nepůjde internet a počítač hlásí „síťový kabel odpojen“ společně s obrázkem s červeným křížkem. V tomto případě je nejjednodušším řešením přepojit kabel do jiného portu (1-4) na wifi routeru. V žádném případě ale nezapojujte kabel do portu WAN, tam patří pouze kabel z hlavního přijímacího zařízení.
Tento problém může nastat i u zařízení pro rozbočení zvané switch.

 

Vadná síťová karta v PC: Pokud port na routeru či rozbočovači je v pořádku, ale počítač stále hlásí „síťový kabel byl odpojen“, bude pravděpodobně problém v síťové kartě. V takovém případě je vadná, nebo nemá správně nainstalované ovladače.

 

Vypnutá síťová karta: S tímto problémem se můžeme setkat spíše u notebooků. Síťová karta se může vypnout automaticky v rámci úspory baterie, nebo si uživatel omylem či úmyslně vypne posuvné tlačítko (zejména modely Asus, HP). Bezdrátová síťová karta se dále také zapíná klávesovou zkratkou FN(funkční klávesa)+symbol wifi(většinou symbol vysílací věže).

 

Zapomenuté heslo k domácí wifi síti: Při instalaci routeru naším technikem, je nastaveno zabezpečení Vaší domácí sítě heslem. Toto heslo je Vám předáno buď v papírové podobě na krabici od zařízení, nebo je nastaveno uživatelem požadované heslo. Toto heslo je důležité si poznamenat a uschovat.
V případě ztráty nebo zapomenutí hesla, se obraťte na naši servisní linku. Je možné zaslat dotaz rovněž elektronicky na e-mailovou adresu kontakt@internethned.cz, či použít kontaktní formulář z webu.

Jaké je správné zapojení WiFi routeru a propojení s PC?

WiFi router musí být vždy propojen s příjímacím zařízením, či kabelem z bytového rozvodu přes port s názvem „WAN“. Porty označené LAN 1-4 jsou určené pro připojení zařízení, jako je PC, notebook, tiskárna, či televize.

Co dělat když mi nejde internet?

V tuto chvíli je důležité si uvědomit, jakým způsobem jste k internetu připojen a vizuálně si projít svoji přípojku.
Zpravidla existují 4 možnosti.

 

1/ jsem připojen kabelem z hlavního příjímacího modemu

2/ jsem připojen kabelem z wifi routeru

3/ jsem připojen bezdrátově prostřednictvím wifi routeru

4/ jsem připojen v bytovém domě z datové zásuvky

 

V každém případě, vždy zkontrolujte, zda jsou veškerá zařízení, která souvisí s připojením k internetu zapnutá.

Poté zkontrolujte, zda jsou s tímto zařízením (např. s wifi routerem) správně propojená.

Pokud se zdá být vše v pořádku, a Vaše zařízení stále nepracuje správně, kontaktujte naši servisní linku.

Nenašli jste vhodnou odpověď na vaši otázku? Zeptejte se nás.

Aktuálně sháníme pracovníka na pozici Technik WiFi zařízení

Požadujeme:

Vzdělání zaměřené na informační technologie a elektro, přehled v IT
Zkušenosti s bezdrátovými a LAN sítěmi
Flexibilní, pečlivý, zodpovědný, schopnost se dále vzdělávat
Komunikativní, příjemné vystupování
Schopnost samostatně řešit úkoly
Trestní bezúhonnost
Řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič
Znalost technologií Mikrotik, UBNT, síťových protokolů a anglického jazyka výhodou

 

Nabízíme:
Práce v mladém kolektivu
Kreativní různorodá práce
Možnost profesního růstu
K dispozici je služební telefon, automobil, notebook, připojení k internetu
Nadstandardní ohodnocení s mzdovým růstem
Zaměstnanecké benefity

 

Pracovní náplň:

IT technik realizující internetové přípojky, servis internetových přípojek, servis výpočetní techniky, výstavba a správa datových sítí.
Předpokládaná pracovní doba je od 9:00 do 17:30 (může se trochu měnit např. 8:00 – 16:30)
Pracovní Okruh zájemců ideálně do 30km.

 

Prosíme o zasílání životopisů na e-mailovou adresu info@arenis.cz

Nenašli jste vhodnou odpověď na vaši otázku? Zeptejte se nás.

Mám problém s rychlostí internetu, či rychlostí celého počítače

V takovém případě jako první krok doporučuje zjistit v jakém stavu se nachází Váš počítač. Rychlost počítače má zásadní vliv na rychlost internetového připojení. Pokud zjistíte, že Váš počítač pracuje bez problémů, ale běžné internetové stránky se načítají pomalu, je problém v připojení jako takovém.

V opačném případě musíte hledat problém v počítači. Nejčastějšími důvody bývají nedostačují operační paměť, špatně nainstalovaný prohlížeč, zavirovaný či zastaralý počítač. S těmito problémy Vám rádi pomohou naši technici, stačí se na nás obrátit.

Jaké jsou nejčastější závady na internetové přípojce?

Vytuhlé příjímací zařízení: Vlivem přepětí nebo podpětí může dojít k vytuhnutí zařízení. V takovém případě je řešením vypnutí zařízení z elektriky a jeho opětovné zapnutí. V žádném případě nesmíte používat tlačítko „reset“. Tím by došlo k vymazání veškerého nastavení zařízení a zařízení přestane fungovat.

 

Uvedení zařízení do továrního nastavení: Tato situace může nastat, pokud došlo ke zmáčknutí tlačítka „reset“, či při ojedinělé závadě, jakou je například samovolná ztráta nastavení vlivem kolísání napětí. Zařízení vypadá funkčně, ale internetové připojení nefunguje. Například u wifi routeru se to projeví tak, že Váš notebook nenajde Vaši domácí wifi síť, ale pouze cizí nebo neznámou síť.

 

Porucha napájecího adaptéru: Je-li adaptér zapojen do funkční elektrické zásuvky a zařízení nefunguje, je velice pravděpodobné, že vlivem přepětí došlo k poruše napájecího aparátu. V takovém případě použijte naši servisní linku a domluvte s našimi techniky opravu. Rovněž Vám nabízíme možnost nám vadný adaptér doručit a my Vám ho vyměníme za nový.
Ojediněle dochází i k případům kdy není vadný pouze adaptér. Nejjednodušší způsob jak můžete vadný adaptér rozpoznat je když se ho dotknete a je studený.

 

Vadný port na routeru: Pod vlivem přepětí, například při bouřce, se může stát, že se porouchá port na Vašem routeru. Jednoduše to rozpoznáte tak, že Vám nepůjde internet a počítač hlásí „síťový kabel odpojen“ společně s obrázkem s červeným křížkem. V tomto případě je nejjednodušším řešením přepojit kabel do jiného portu (1-4) na wifi routeru. V žádném případě ale nezapojujte kabel do portu WAN, tam patří pouze kabel z hlavního přijímacího zařízení.
Tento problém může nastat i u zařízení pro rozbočení zvané switch.

 

Vadná síťová karta v PC: Pokud port na routeru či rozbočovači je v pořádku, ale počítač stále hlásí „síťový kabel byl odpojen“, bude pravděpodobně problém v síťové kartě. V takovém případě je vadná, nebo nemá správně nainstalované ovladače.

 

Vypnutá síťová karta: S tímto problémem se můžeme setkat spíše u notebooků. Síťová karta se může vypnout automaticky v rámci úspory baterie, nebo si uživatel omylem či úmyslně vypne posuvné tlačítko (zejména modely Asus, HP). Bezdrátová síťová karta se dále také zapíná klávesovou zkratkou FN(funkční klávesa)+symbol wifi(většinou symbol vysílací věže).

 

Zapomenuté heslo k domácí wifi síti: Při instalaci routeru naším technikem, je nastaveno zabezpečení Vaší domácí sítě heslem. Toto heslo je Vám předáno buď v papírové podobě na krabici od zařízení, nebo je nastaveno uživatelem požadované heslo. Toto heslo je důležité si poznamenat a uschovat.
V případě ztráty nebo zapomenutí hesla, se obraťte na naši servisní linku. Je možné zaslat dotaz rovněž elektronicky na e-mailovou adresu kontakt@internethned.cz, či použít kontaktní formulář z webu.

Jaké je správné zapojení WiFi routeru a propojení s PC?

WiFi router musí být vždy propojen s příjímacím zařízením, či kabelem z bytového rozvodu přes port s názvem „WAN“. Porty označené LAN 1-4 jsou určené pro připojení zařízení, jako je PC, notebook, tiskárna, či televize.

Co dělat když mi nejde internet?

V tuto chvíli je důležité si uvědomit, jakým způsobem jste k internetu připojen a vizuálně si projít svoji přípojku.
Zpravidla existují 4 možnosti.

 

1/ jsem připojen kabelem z hlavního příjímacího modemu

2/ jsem připojen kabelem z wifi routeru

3/ jsem připojen bezdrátově prostřednictvím wifi routeru

4/ jsem připojen v bytovém domě z datové zásuvky

 

V každém případě, vždy zkontrolujte, zda jsou veškerá zařízení, která souvisí s připojením k internetu zapnutá.

Poté zkontrolujte, zda jsou s tímto zařízením (např. s wifi routerem) správně propojená.

Pokud se zdá být vše v pořádku, a Vaše zařízení stále nepracuje správně, kontaktujte naši servisní linku.

Nenašli jste vhodnou odpověď na vaši otázku? Zeptejte se nás.

Nenašli jste vhodnou odpověď na vaši otázku? Zeptejte se nás.

Nenašli jste vhodnou odpověď na vaši otázku? Zeptejte se nás.

Jsme dostupní?

Podívejte se na mapu pokrytí a zjistěte,
zda i ve vaší lokalitě
můžete mít internet hned.

Zobrazit mapu

Přehled tarifů

Chcete se spojit se zbytkem světa?
Vyberte si vhodný tarif a užívejte si vlny
internetu od nás.

Zobrazit tarify

Objednávka

Objednejte si internet ješte dnes a
získejte skvělé slevy. U nás si vybere
opravdu každý.

Nezávazně objednat
“S InternetHned mohu data rychle nejen příjímat, ale i odesílat.”